Tuesday

GLA Complex Shaklee - Ikhtiar untuk Hamil

Assalamualaikum.

Kali ini Jun nak share pasal bagaimana Jun ikhtiar hamil kali kedua setelah berbulan-bulan mencuba untuk hamil. Pengalaman ni masa awal tahun 2012 dan anak sulung Jun berumur 2 tahun 5 bulan. Dengan niat nak beri anak sulung Jun kawan dan memenuhi permintaan en. suami yang kepingin anak kedua setelah melihat kawan-kawan guru di sekolah en. suami, akan mendapat anak kedua pada tahun yang sama, maka berusaha la kami suami isteri. :)

Jun ingat masa tu dalam group email Shaklee ada mencadangkan untuk mengambil GLA Complex Shakleesewaktu sedang period hari pertama hingga ke sebelas, jika merancang untuk hamil. Jun pun cuba mengambil GLA Complex Shakle  sebab hampir enam bulan mencuba untuk hamil tapi tidak berhasil.

Alhamdulillah, usaha Jun berhasil. Jun disahkan hamil anak kedua. Sekarang anak kedua Jun pun dah berumur 4 tahun 3 bulan.

Kepada yang sedang TTC tu, Jun cadangkan ikhtiar dengan GLA Complex Shaklee. Mana tahu serasi. :)

Ni la gamba GLA Complex Shaklee. Kepada yang ingin mencuba, boleh hubungi Jun melalui whatsap 0196787870 atau email sitijunainimisnan[@]gmail.com. Thanks korang sudi baca. :)




























No comments:

Post a Comment